SHARE

Pri odabiru tvrtki s kojima će poslovati, današnji klijenti traže spoj tradicionalne usluge i novih tehnoloških prednosti.

Danas smo bliže 2020. nego 2010. godini. Bilo da ste vlasnik tvrtke ili zaposlenik, radite li kao IT stručnjak ili operater u pozivnom centru, danas gotovo svatko radi sa strankama. Kupci i stranke danas imaju specifične zahtjeve. Evo kojih osam morate ispuniti ako želite ostati kompetitivni:

1. Prilagodba korisniku

Doba masovne proizvodnje usluga i dobara lagano odumire. Vaš kupac želi majicu određenog kroja i određene boje u odgovarajućoj veličini, i to odmah. Budite spremni prilagoditi ponudu kupčevim potrebama, i postavite prikladnu cijenu.

2. Kupci i klijenti žele ljudski kontakt

Digitalizacija i automatizacija su normalna stvar, ali kad vaš klijent želi razgovarati s pravom osobom, to mu/joj i omogućite. Tvrtke koje prisiljavaju kupce da se koriste isključivo tehnologijom, zasigurno će izgubiti dobar dio prometa. Ovo je možda teži put, ali ljudski kontakt je danas još bitniji, budući da strojevi preuzimaju sve više tvrtkinih djelatnosti.

3. Aktivnost na društvenim mrežama

Danas ljudi dijele svoja negativna i pozitivna iskustva s tvrtkom na Facebooku, Instagramu ili Twitteru. Omogućite svojim kupcima da vas kontaktiraju putem društvenih mreža, saslušajte ih i odgovorite im (dajte im feedback), jer tako možete ublažiti neki problem prije nego nastane katastrofa.

4. Prilagođenost mobitelima

Svaka informacija koju želite podijeliti s kupcima mora biti dostupna putem mobitela. To znači da vam mogu pristupiti bilo gdje, bilo kad, putem bilo kojeg uređaja. Optimiziranost smartphoneima nije više samo “bonus”, nego nužnost. U isto vrijeme, nemojte zaboraviti ni na one koji se drže starih mobitela, stoga omogućite i standardnu pristupačnost putem interneta i telefona.

5. Korištenje više platformi i dostupnost

Neki kupci vole live chat, dok drugi preferiraju email. Neki će čekati odgovor i 45 minuta pred telefonom. Nije loše kad tvrtke kupcu priopće kad će ih točno nazvati služba za korisnike. Zaključak: ljudima dajte više opcija, i nemojte im ograničiti kontakt s vama na vrijeme od 9 do 5.

6. Jednostavni mehanizmi

Što se tiče ustaljenih aktivnosti, primjerice naručivanje, otkazivanje pretplate ili ažuriranje email adrese, omogućite mehanizme tako da vas kupci ne moraju dodatno kontaktirati i gubiti dragocjeno vrijeme. Ako ovo dobro provedete, klijenti vas neće gnjaviti za svaku sitnicu.

7. Pamtljivo iskustvo

Današnji kupci ne žele samo kupovati stvari od vas, žele ostvariti značajnu povezanost s vašim brendom. To znači da žele interakciju, a vi im trebate pružiti priliku da nešto osjete. Zagolicajte im maštu i povećat ćete vjernost stranaka, a češće će vas i preporučivati drugima.

8. Empatija

Ovo je najbitnija stvar u odnosu sa strankama već dugo godina, i to se neće mijenjati. Shvatite da vas klijenti najčešće kontaktiraju iz dobrog razloga. Saslušajte ih, pokažite razumijevanje za njihove frustracije, i učinite sve u vašoj moći da ispravite situaciju.

(Preuzeto s fasttrack)

1 KOMENTAR

Comments are closed.