ZADNJI ČLANCI

Čelnici najvećih kompanija: ‘Tko je kriv kada komunikacija završi loše?’

Malo koja konferencija uspijeva u jednom panelu okupiti ovakve korporativne „teškaše“ kao što će to učiniti KOMferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) idućeg četvrtka u Zagrebu. Naime, u radu panela „Tko je kriv kad komunikacija završi loše?“ sudjelovat će isključivo čelnici nekih od najvećih hrvatskih kompanija – Fabris Peruško, izvanredni povjerenik za Agrokor, Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu, Dinko Lucić, predsjednik Uprave PBZ-a, Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 i Damir Vanđelić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja. Panel će moderirati dekan Edward Bernays University Collegea Damir Jugo.

KOMferencija se održava 6. i 7. prosinca u Kaptol Boutique Cinema, a sudionike očekuje dvadesetak panela, radionica i predavanja s temom komunikacija. S obzirom na sastav sudionika, za očekivati je kako će upravo ovaj panel izazvati najviše zanimanja, posebno jer je njegovo glavno pitanje posvećeno pitanju odgovornosti za loše rezultate komunikacije kada ona pođe po zlu i nastane šteta za kompaniju.
„U upravama hrvatskih tvrtki danas uglavnom nema stručnjaka za odnose s javnošću, a najčešći model koji viđamo jest onaj kod kojeg postoje direktori komunikacija, kojima su izravno nadređeni direktori tvrtki. To nam govori da čelnici kompanija imaju zadnju riječ kad je riječ o komunikaciji, ali i otvara niz zanimljivih pitanja o tome koliko oni važnosti pridaju odnosima s javnošću, vjeruju li stručnjacima za odnose s javnošću te kakva očekivanja imaju od njih i od njihovog rada“, najavljuje Jugo.

Očekuje se da će panel biti izuzetno zanimljiv zbog komunikacijskog iskustva sudionika – Peruško iz Agrokora je zasigurno jedna od osoba iz svijeta gospodarstva koja je u posljednje vrijeme našla pod strahovitom pozornošću javnosti i čija se svaka javno izrečena riječ minuciozno secirala. Od Viktora Pavlinića iz Tele2 bit će zanimljivo čuti kako se s komunikacijskim izazovima nosi kompanija koja nastupa kao izazivač na telekomunikacijskom tržištu, a pogotovo u kontekstu njihovih upečatljivih, ali i kontroverznih marketinških kampanja. Dinko Lucić i Damir Vanđelić s druge strane dolaze iz financijskog sektora, poslovično suzdržanog kad je u pitanju način komunikacije.

Praćenje dionica za građane od danas moguće i putem e-Građana

Svi građani koji su vlasnici dionica ili drugih vrijednosnih papira od danas mogu pratiti svoj vlasnički račun i svoje transakcije i putem sustava e-Građani, uslijed povezivanja usluge Središnjeg klirinškog depozitarnog društva (SKDD) e-Ulagatelj sa sustavom e-Građani. Navedenim povezivanjem sustava e-Ulagatelj sa sustavom e-Građani, SKDD je omogućio građanima brže i lakše korištenja svojih usluga na maksimalno siguran i pouzdan način.

Korištenje usluge SKDD e-Ulagatelj moguće je online, kroz web portal, jednostavno i brzo, bez potrebe za dostavu naloga i ovjere kod javnog bilježnika. Povezivanje sa sustavom e-Građani ostvareno je zahvaljujući suradnji SKDD-a s Ministarstvom uprave i Financijskom agencijom, a građanima je osigurana neophodna razina 3 sigurnosti kvalitete autentifikacije kakvu koriste Financijska agencija ili banke za korištenje usluga internet i mobilnog bankarstva. Građani će putem sustava e-Građani moći dobiti uvid u svoje transakcije s vrijednosnim papirima, provjeriti svoje stanje vlasništva nad dionicama, provjeriti stanje računa i promjene po računu, pregledati isplaćena i neisplaćena sredstva iz korporativnih akcija, ažurirati podatke o dopisnoj adresi, bankovnom računu za isplatu itd.

“SKDD prati najsuvremenije sigurnosne protokole, a svoje poslovanje, standarde i usluge razvijamo svakodnevno. U skladu s tim, unaprijeđenje prijašnje usluge Moj e-račun u e-Ulagatelj vidjeli smo kao logičan smjer kojim ćemo našim korisnicima omogućiti još bezbrižnije i praktičnije svakodnevno nadziranje svog računa. Povezivanje usluge SKDD e-Ulagatelj sa sustavom e-Građani je tek prvi korak u sinergijskom korištenju već izgrađene visokokvalitetne javne infrastrukture za identifikaciju i autentifikaciju građana Hrvatske i komunikaciju između pružatelja javnh usluga i građana”, kaže Dora Matošić, predsjednica Uprave SKDD-a.

Povezivanje usluga SKDD e-Ulagatelj sa sustavom e-Građani otvara i brojne nove mogućnosti. Naime, obzirom da je sustav e-Građani povezan sa analognim infrastrukturama drugih država članica Europske unije, sljedeći korak je omogućavanje građanima drugih država članica EU korištenje online usluga SKDD-a.

Za korištenje usluga u sustavu e-Građani potrebno je imati jednu od vjerodajnica (sredstvo prijave u sustav). Svi građani koji već imaju elektroničku osobnu iskaznicu (eOI), korisnici su Internet bankarstva, elektroničkih servisa i svi drugi koji već imaju pristup sustavu e-Građani mogu od sada koristiti i usluge SKDD e-Ulagatelj u punom opsegu.

U Zagrebu održana 8. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL8

U petak, 16. studenog u Zagrebu održana je 8. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo – ICEL8 u organizaciji Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski. Brojni stručnjaci, znanstvenici i praktičari razmjenjivali su svoja iskustva i znanja na temu inovacija i poduzetništva, a naglasak je bio na održivom poduzetništvu kao čimbeniku konkurentnosti te njegovoj važnosti za ekonomski razvoj.

I ovogodišnja konferencija održana je pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice RH, gospođe Kolinde Grabar Kitarović, a glavna tema bila je „Održivo poduzetništvo – poslovni uspjeh kroz interakciju ekonomskog, društvenog, ekološkog i kulturnog sustava“ te je obuhvatila stavove i razmišljanja znanstvenika, stručnjaka i praktičara o ulozi pojedinaca, grupa i organizacija u stvaranju održivog poduzetništva, o izazovima i trendovima održivog poduzetništva te ostalim aktualnim temama vezanim uz poduzetništvo.

Dekan Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski dr.sc. Ivica Katavić, prof. v. š. osvrnuo se na izazove održivog poduzetništva, pri čemu je istaknuo: „Ključni izazov održivog poduzetništva je uravnotežiti potrošnju ograničenih resursa na ovoj planeti i zadovoljiti potrebe korporativnog svijeta i društva u cjelini. Kada se tome dodaju istraživanja koja upozoravaju da će 50 % poslova preuzeti roboti i umjetna inteligencija, onda nam je nužna promjena paradigme da tradicionalno obrazovanje za poduzetništvo može smanjiti broj razočaranih mladih nezaposlenih ljudi. To je poziv na akciju da prestanemo raditi iste stvari, a očekivati različite i bolje rezultate.“

Konferencija je okupila brojne sudionike

Svoje su poduzetničko iskustvo s gostima podijeliti glavni ovogodišnji govornici – cijenjeni Alcino Pascoal, savjetnik za upravljanje tvrtke Madan Parque (Portugal) i Ivan Bračić osnivač, savjetnik uprave i prokurist tvrtke PIP d.o.o. te predsjednik Udruge inovatora Hrvatske.

Prvi je panel bio posvećen poduzetništvu s aspekta obrazovanja i razvoju poduzetničkih kompetencija,  u drugom se razgovaralo o poduzetništvu i gospodarstvu, dok je konferenciju zatvorio treći panel na temu upravljanja poduzećem s naglaskom na specifične oblike poduzetništva. Više o Visokoj školi Nikola Šubić Zrinski pogledajte na: http://www.zrinski.org/nikola/.

Probudi poduzetnika u sebi – 8. međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo ICEL8 uskoro u Zagrebu

Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, prva visokoškolska ustanova u Republici Hrvatskoj koja je dobila dopusnicu za izvođenje svih svojih studijskih programa putem sustava učenja na daljinu – online studija, organizira 8. Međunarodnu konferenciju o učenju za poduzetništvo – ICEL8. Konferencija će se održati u Hotelu Antunović 16. studenog 2018. godine, a glavna je tema ODRŽIVO PODUZETNIŠTVO: poslovni uspjeh kroz interakciju ekonomskog, društvenog, ekološkog i kulturnog sustava.

Tradicionalno ICEL se održava pod visokim pokroviteljstvom Ureda Predsjednice Republike Hrvatske, gospođe Kolinde Grabar Kitarović, te uz pokroviteljstva brojnih ministarstava i drugih javnih tijela. Svrha je konferencije okupiti studente, znanstvenike i praktičare zainteresirane za rad, istraživanje i promišljanje poduzetništva, dok je glavni cilj svim sudionicima omogućiti da međusobnom interakcijom i umrežavanjem identificiraju i razmijene praktična i znanstveno dokazana rješenja koja podržavaju održivo poduzetništvo.

Svoje će poduzetničko iskustvo s gostima podijeliti glavni ovogodišnji govornici- cijenjeni Alcino Pascoal, savjetnik za upravljanje tvrtke Madan Parque (Portugal) i Ivan Bračić osnivač, savjetnik uprave i prokurist tvrtke PIP d.o.o. te predsjednik Udruge inovatora Hrvatske.

Kroz atraktivne panele izlagača i stručnjaka iz ovog područja svi sudionici imat će priliku čuti novosti i zanimljivosti u vezi tema kao što su održivo poduzetništvo kao čimbenik konkurentnosti, važnost održivog poduzetništva za ekonomski razvoj, izazovi i trendovi održivog poduzetništva te inovacijsko i tehnološko poduzetništvo. Više o konferenciji i mogućnostima sudjelovanja dostupno je na http://www.icelconf.eu.

Poduzetništvo i poduzetnici od ključne su važnosti za dugoročni razvoj i rast naše ekonomije, kao i zdravlje i prosperitet društva, a upravo Visoka škola Nikola Šubić Zrinski suvremenim obrazovnim i istraživačkim pristupom studentima omogućava vrhunsko poduzetničko obrazovanje i promiče suvremeni obrazovni i istraživački pristup (dualno poduzetničko obrazovanje – teorija i praksa). Detalje pogledajte na: http://www.zrinski.org/nikola/.

 

Kako pokrenuti posao, ili bilo koji drugi projekt, za samo 20 minuta

Sreo sam prijetelja koji sanjari o pokretanju vlastitog posla godinama… i zapeo je. Poput mnogih koji žele pokrenuti posao, napisati knjigu ili blog, krenuti s nekim drugim kreativnim ili poslovnim pothvatom, zapeo je u preplavljenosti, neodlučnosti i stagnaciji.

Podijelit ću jednostavnu tehniku pomoću koje možete prevladati ove teškoće te odmah krenuti u akciju sa svojim biznisom, knjigom, organizacijom ili drugim pothvatom. Trebat će vam samo 20 minuta.

A možda će vam promijeniti život.

Za početak, svladajte zapreke

Krenimo od onoga što ljude koči u akciji – i toga kako prevladati te uobičajene zapreke:

Osjećaj preplavljenosti: ključ za rješenje ovog problema je u tome da odaberete jedan zalogaj, jednu malu radnju, i samo krenete. Ne možete se popeti na vrh planine odjednom. Morate ići korak po korak. Stoga se usredotočite na prvi korak – a onda na onaj nakon njega.

Niste sigurni kako započeti: iskreno, nije ni važno kako ćete započeti. Jednom kad krenete, uvijek možete zaokrenuti shvatite li da prvo trebate obaviti nešto drugo. Primjer: ne znam kako pokrenuti blog – hoću li prvo početi pisati, odabrati ime, odlučiti kojom ću se temom baviti ili čitati članke o uspješnim blogerima? Nije važno od čega ćete krenuti.

Ne možete se odlučiti oko teškog odabira: oslonite se na svoju najdublju intuiciju. Da, možda će vaša odluka biti pogrešna (iako to ne možete znati), ali donošenjem odluke i poduzimanjem akcije, utvrdit ćete je li to bio pravi izbor. Učit ćete radeći, a kasnije uvijek možete promijeniti odabir.

Stvari moraju biti idealno postavljene (perfekcionizam): ovo je samo izlika zbog nesigurnosti koju osjećate. Ništa ne mora biti idealno postavljeno na početku. Krenite, ulovit ćete korak kasnije.

Čekanje na pravi trenutak: još odgađanja i izlika zbog nesigurnosti. Nikad nije pravo vrijeme. Samo krenite!

Strah od neuspjeha: svi patimo od ovog oblika nesigurnosti. Ne znamo kako će stvari završiti jer je to nemoguće znati. Voljeli bismo imati kontrolu nad ishodom, ali ne možemo – i iskreno, koliko bi to dosadno bilo, kad bismo uvijek mogli kontrolirati svaki ishod unaprijed? Lijepo je ne znati, ako prigrlimo neizvjesnost. Kako biste prevladali ovu zapreku, dopustite sebi da u cjelosti osjetite strah, uronite u tjelesni osjećaj straha. Budite nježni, znatiželjni, otvoreni osjećaju straha, pokažite sami sebi ljubav i suosjećanje. Krenite iz tog položaja otvorenosti i znatiželje, pokrenite se, poduzmite najmanji mogući korak. Vjerujte da će s vama sve biti u redu. I hoće – čak i ako vaš pothvat krene po zlu, moći ćete se nositi s time. Kao što ste mogli i do sada.

Ne znate kako nešto učiniti ili niste sigurni da znate: još nesigurnosti. U redu je osjećati se nesigurno – vježbajte s tim osjećajem kao i u odlomku gore sa strahom. Otvoreno recite sami sebi kako nitko ne zna može li učiniti išta izazovno u životu. Morate pokušati kako biste doznali. Krenite prvim korakom, idite malo po malo. Zatražite pomoć ako vam je potrebna.

Odlaganje akcije kroz detaljno proučavanje literature: ovo je opet nesigurnost koja probija i tjera vas na odlaganje konkretnih koraka. Riješite to istom metodom kao i prethodne dvije zapreke.

Ovaj popis zapreka i rješenja otkriva nam da se kroz cijelu problematiku provlače neke zajedničke teme. Pretvorimo ih u jednostavnu tehniku za pokretanje projekata.

20-minutna tehnika

Krenimo na metodu koju svi očekujete.

Pretpostavit ćemo da imate poslovnu ideju, projekt, knjigu, blog, nevladinu organizaciju koju želite pokrenuti, nešto slično tome. Ako ne, odaberite nešto od ponuđenog, pa se vratite isprobati tehniku.

Također, pretpostavit ćemo da taj posao ili projekt pokrećete jer vam je do nečega istinski stalo. Želite služiti ljudima. Ne želite samo ispasti važni ili zaraditi novac (iako, može se i to dogoditi, ali motiv mora biti dublji). Ako nemate taj dublji motiv ili osobu kojoj ste posvećeni… provedite sat vremena na otvorenom u tišini i dobro razmislite. Što vas dira do suza?

Dakle, ova tehnika zasniva se na pretpostavci da dvije prethodne tvrdnje vrijede za vas. Evo kako to ide:

Osjetite svoj strah i nesigurnost na pune 2 minute. Ovo je mini-meditacija. Ako osjećate strah od neuspjeha ili bilo koji oblik nesigurnosti (osjećaj obično nalikuje na stres, potrebu za bijegom i neodlučnost), zastanite na dvije minute. Mirno sjedite i dopustite sebi da u potpunosti osjetite strah, stres i nesigurnost. Ne svoje priče o ovim osjećajima, nego njihov fizički osjećaj. Gdje se strah/nesigurnost nalazi u vašem tijelu? Kakav je to osjećaj? Dopustite sebi da ga osjetite, pojačajte njegov intenzitet i primite ga bez ograda, otvorenim srcem. Nakon dvije minute, primijetite da ste i dalje OK, da možete preživjeti suočavanje sa strahom i nesigurnošću na način da ostane otvoreni i uspravni.

Odaberite jedan mali korak. Sad utrošite jednu minutu na izbor najmanjeg koraka kojeg se možete sjetiti. Možda prvih 15 minuta rada na postavljanju grubog okvira za vašu knjigu, ili 15 minuta telefonskih poziva ljudima od kojih očekujete potporu. Možda ima 10 stvari na svojoj to-do listi (ili stotinu), ali odlučite se samo za jednu. Neka vas instinkt vodi. Nije bitno jeste li odabrali pogrešno, samo odaberite. Nemojte da vas osjećaj nesigurnosti spriječi – možete osjetiti nesigurnost i preživjeti to. Dakle, osjetite nesigurnost, ali svejedno odaberite jedan mali korak.

Postavite odbrojavanje na svom mobitelu na 15 minuta i posvetite se koraku koji ste odabrali. Sad kad znate koji korak ćete odraditi, postavite odbrojavanje na mobitelu na 15 minuta i potpuno se pretočite u taj korak. Samo 15 minuta, dakle znate da će sve biti OK. Posvetite taj korak onome do čega vam je stalo, ljudima zbog kojih radite to što radite. Ne isključujte se i ne odlažite stvari dok traje tih 15 minuta. Samo nastavite. Držite položaje. Možete. Nasmiješite se.

Ponovite i varirajte. Utrošite 2 minute na razmatranje o tome kako je prošao korak, što ste naučili. Je li to bio dobar odabir? Trebate li možda prije odraditi nešto drugo? Ovaj dio procesa omogućuje promjenu smjera kako odrađujete stvari i doznajete više o zadatku kojim se bavite. Zatim se potapšajte po ramenu, osjetite postignuće. Udanite, uočite kako ste drugačija osoba nego ste bili prije 20 minuta.

Upravo ste pokrenuli svoj posao ili projekt. Poduzeli ste mali korak, ali to je sve što je potrebno za pokretanje. Nastavite se kretati. Ponavljajte ove korake još nekoliko puta, i uočite svoj napredak. Neka vam to bude ohrabrenje kako biste nastavioli s radom, svakog dana, zovući upomoć kad je to potrebno, podsjećajući se na to do čega vam je stalo, služeći svojim ljudima svim srcem, osjećajući nesigurnost, radosni usred neizvjesnosti.

To je vaša ljubavna priča.

Sve za studenta u jednoj nagradi: školarina, prijevoz do faksa, strani jezik i kazalište

Edward Bernays University College u Zagrebu pokrenuo je jedinstveni natječaj stvoren po mjeri modernih studenata. Uz jednogodišnju školarinu za Bernaysove studije turizma ili komunikacija, sudionici imaju priliku osvojiti besplatan prijevoz tijekom cijele godine vaučerom od 200 kuna mjesečno, opuštanje i zabavu uz nezaboravne predstave i besplatan tečaj stranog jezika. Ovako bogat stipendijski paket pogodnosti ostvaren je zahvaljujući partnerstvu Bernaysa, Ubera, Zagrebačkog gradskog kazališta Komedija i SOKRAT Škole stranih jezika. Natječaj je otvoren od 14., a traje do 29. listopada te se odvija u dva kruga.

Prvi krug natječaja #NaBernaysuMOGUVIŠE odvija se na Instagram profilu Bernaysa. a podrazumijeva uspješno odgovaranje na pitanja koja će biti objavljena u InstaStoryjima Bernaysa. Pitanja su vezana uz aktivnosti na Bernaysu i partnere ovog natječaja, a odgovori se kriju na društvenim mrežama i webu Bernaysa i partnera natječaja. Potrebno je odgovoriti točno na najmanje četiri pitanja. Prolazak u drugi krug kandidate vodi na razgovor sa stručnim žirijem na kojem će im jasno pokazati zašto oni zaslužuju postati ovogodišnji stipendist.

Benefite ovogodišnjeg natječaja najbolje opisuje krilatica pod kojim se odvija, „Studiram, besplatno se vozim Uberom, u Komediji uživam u predstavama i u Sokratu učim strane jezike!“

Više informacija o nagradnom natječaju možete pronaći na web stranici te Instagram profilu Bernaysa.

Navike uspješnih žena: kako su planetarno poznate žene postigle svoj uspjeh?

Kada ganjate uspjeh, morate biti spremni prevladati prepreke koje će vam se sigurno pojaviti na putu. Koliko god se situacija promijenila od primjerice one, priznat ćemo, ne tako davne s početka ili čak sredine dvadesetog stoljeća, i dalje postoji puno nejednakosti u tretmanu žena i muškaraca u javnoj sferi – sferi profesionalnog života.

Zadnjih nekoliko desetljeća žene su intenzivno radile na tome kako bi svoje poslovne snove pretvorile u stvarnost i pamti ih se po tome i tko su, a ne samo po onome što su napravile. Prevladale su stereotipe, nepoštene zakone i radna mjesta koja su tradicionalno i pretežito zauzimali muškarci te na taj način otvorile put i drugim ženama da učine isto.

Dnevne navike koje su usvojile pomogle su im da postignu svoje ciljeve. Prakticirati te navike nije lako, ali je prvi korak prema postizanju ciljeva. U nastavku donosimo navike uspješnih žena koje biste svakako trebali razmotriti i neke od njih uvrstiti u svoj dnevni raspored.

PREVLADAJTE  prepreke i ne dopustite da vam ništa stane na put

Oprah Winfrey, Chairwoman, CEO, COO Oprah Winfrey Network

Novčana vrijednost: 2.9 milijardi dolara

Vjeruje da kad ideš prema velikim postignućima, sasvim ćeš sigurno posrnuti nekoliko puta, ali „sjeti se da ne postoji tako nešto poput pogreške, to nas život gura prema nekom drugom smjeru”

J. K. Rowling

Autorica serijala o Harry Potteru, osnivačica brenda vrijednog 15 milijardi

Novčana vrijednost: 1.2 milijardi dolara.

Prvu knjigu o Harry Potteru napisala je kao samohrana majka na socijalnoj pomoći. 12 izdavača odbilo joj je izdati knjigu, a  kad je napokon izdana bilo je to za 4000 dolara.

Lucile Désirée Ball

Prva žena koja je vodila veliki televizijski studio

Novčana vrijednost: 40 milijuna dolara

Prije njene hit emisije, „I Love Lucy“, Lucile je smatrana glumačkim promašajem.

Dobitnica je nagrade Presidential Medal of Freedom, najveće civilne nagrade u SAD-u.

Zapisujte svoje CILJEVE- to će vam pomoći da ostanete na stazi za njihovo ostvarivanje

Ljudi koji zapisuju svoje ciljeve i raspravljaju ih sa svojim prijateljima imaju 33 posto više šanse da će ih zbilja i ostvariti

Sheryl Sandberg

Facebook COO, Osnivačica Lean In-a, autorica, aktivistkinja

Novčana vrijednost: 1.6 milijardi dolara

Piše svoj raspored i to-do listu rukom jer vjeruje da je ta praksa učinkovitija od digitalnog zapisa.

Dolly Parton

Pjevačica, tekstopisac, poslovna žena

Vrijednost: 500 milijuna dolara

Zadržava pozitivan mindset tako što zapisuje svoje ciljeve, vizualizira njihovo ostvarivanje te prolazi kroz kretnje kao da su ciljevi već dostignuti.

Simone Biles

Osvajačica 4 zlatne Olimpijske medalje, dobitnica deset svjetskih zlatnih medalja

Novčana vrijednost: 2.5 milijuna dolara.

Započinje novu godinu tako što u bilježnicu zapisuje ciljeve za sljedećih dvanaest mjeseci.

Uzmite dovoljno vremena za ODMOR i razbistrite um

15 minuta meditacije na dan može povećati fokus

Arriana Huffington

Suosnivačica i glavna urednica Huffington posta

Novčana vrijednost: 50 milijuna dolara

Spava osam sati na dan i meditira 30 minuta nakon buđenja.

Ellen Degeneres

TV lice, glumica

Novčana vrijednost: 75 milijuna dolara

Svoj miran um zahvaljuje transcendentalnoj meditaciji.

Keri Walsh Jennings

Trostruka osvajačica zlatne Olimpijske medalje i brončane Olimpijske medalje

Novčana vrijednost: 4 milijuna dolara

Započinje svoj dan sa 10 do 15 minuta meditacije.

Znajte da se radi o BALANSU

Michelle Obama

Bivša prva dama SAD-a

Novčana vrijednost: 11.8 milijuna dolara

Dopušta da je majčinstvo definira, iako je to samo jedan od njenih brojnih uspjeha.

Indra Nooyi

CEO PepsiCo

Novčana vrijednost: 144 milijuna dolara

Vjeruje da žene ne mogu cijelo vrijeme imati sve na profesionalnom i privatnom planu i da se moraju naučiti nositi sa činjenicom da će ponekad biti potrebna žrtva.

Beyoncé Knowles

Pjevačica, tekstopisac, glumica

Novčana vrijednost: 290 milijuna dolara

Osjeća da je majčinstvo njeno najveće postignuće, a balans privatnog i poslovnog pronalazi u tome što vodi svoju kćer na nastupne ture.

Prilagođeno s http://www.success.com/article/the-habits-of-12-highly-successful-women.

Znate li gdje će globalni lideri hotelijerstva biti početkom listopada? U Poreču!

Tako će regionalni hotelijeri od globalnih brendova poput TripAdvisor-a čuti što gosti najviše traže kad pričaju o „doživljaju“, od direktora hrane i pića za Europu iz Marriott Internationala što su trendovi u ovom trenutno najbrže rastućem segmentu turizma, od direktorice ljudskih resursa za EMEA regiju iz Wyndham Hotels & Resorts (više od 470 hotela u EMEA regiji) što budući menadžeri trebaju „imati“ za uspjeh, od direktora Analitike za EMEA regiju InterContinental Hotels grupe koji se sve podaci mogu i kako koristiti za što bolje poznavanje gosta i od našeg stručnjaka za biheviorizam koji drži predavanja na svjetskim konferencijama – kako se može saznati što gosti/ klijenti zaista misle o hotelu.

Među glavnim zvijezdama HOW Festivala jedan je od ikona hotelskih operacija, potpredsjednika za operacije EMEA regije jednog od svakako najpoznatijih svjetskih brendova, Hyatt Internationala.

S glavnim predavačima su drugi dan organizirane i radionice na kojima se može razgovarati na bilo koju temu iz njegovog / njezinog područja djelovanja. HOW je u prvoj godini (2017.) okupio više od 500 sudionika, a ove godine planira i više.

HOW Festival je jedina konferencija na temu hotelskih operacija, ove godine se održava od 3. do  5. listopada u prekrasnom ambijentu Valamar Isabella Island Resorta u Poreču. HOW okuplja srednji menadžment odnosno direktore hotela, voditelje operacija i hotelskih odjela. Program Festivala uključuje hotelske operacije iz segmenta hrane i pića, prodaje i marketinga, recepcije, wellnessa, nabave, analitike, uštede energije, tehnologije i mnogih drugih.

Osim edukativnog programa sudionike očekuje i bogat zabavni program u sklopu kojeg se ove godine organizira i prvi team building za sve hotelijere te veliki party i koncert benda Živa legenda!

Ovogodišnje teme HOW Festivala su:

  • Govorimo o doživljaju – znate li kakvu vrstu doživljaja traže moderni turisti?
  • Globalni trendovi u hotelskim operacijama
  • Kakve lidere će trebati hotelijerstvo budućnosti
  • F&B globalni trendovi
  • Kako koristiti podatke (data) za bolje poznavanje gostiju
  • Tehnologija za komunikaciju unutar hotela: Koji menadžment je ispravan? Veći ROI ili bolja kvaliteta usluge? Koja tehnologija je primjenjiva? Trebamo li ulagati ili ne?
  • Kako saznati što vaši gosti zaista (podsvjesno) misle o vama?
  • Kako povećati prihode nakon rezervacije i za vrijeme boravka gosta
  • Mali trikovi šampanjskih znalaca: Kako uspješno prodavati šampanjac na čaše
  • Što gosti 21. stoljeća traže za doručak
  • Ušteda energije
  • DWEM Hospitality –  inteligentno, hotelsko Big Data rješenje u službi napredne poslovne analitike, upravljanja reputacijom i cjenovnog pozicioniranja
  • Nakon GDPRa, dolazi nam uredba o e-privatnosti… Jeste li sigurni da ste spremni?
  • Sustavi u sobama: što gosti žele i kako ih oduševiti
  • Angažman i zadržavanje zaposlenika
  • Hotelski bar kao dodana vrijednost hotelu
  • Kako poboljšati ocjenu na OTA, uz istovremeno povećanje prihoda i bolje upravljanje ljudskim resursima
  • Integrirani wellness software
  • Suvremena nabava u hotelskom poslovanju
  • te radionice s key-note predavačima

Kompletan program kao i sve informacije o Festivalu dostupne su na službenoj stranici: www.howfestival.com

Partner HOW Festivala je, kao i u prvoj godini održavanja, Hrvatska gospodarska komora, a pokrovitelji Hrvatska turistička zajednica, Istarska županija te TZ Istarske županije.