SHARE

Društvene mreže postale su glavno sredstvo oglašavanja u svijetu, i njihov utjecaj sve više raste. Stranica Social Fresh kaže da će se u sljedećih pet godina oglašivački budžeti namijenjeni društvenim mrežama udvostručiti.

Budući da se toliko ulaže novca u ovaj novi marketinški kanal, vjerojatno očekujete da ćete na njemu zadobiti veliku pozornost i povećati prodaju bez problema. Ali mnoge tvrtke rade ogromne pogreške na društvenim mrežama koje se negativno odražavaju na njihov uspjeh.

Nemojte da i vaša tvrtka bude jedna od takvih; vi i vaš tim morate izbjegavati ovih 5 loših navika koje je objavila stranica business.com:

1. Kupovanje lajkova i sljedbenika

Sigurno ste dobili reklamne poruke putem Facebooka i Twittera u kojima piše da ćete dobiti tisuće followera ako platite određenu cifru.

Što će vam uopće značiti da vas osoba lajka na Facebooku ako nije stvarno vaš fan? Broj obožavatelja nije bitan, bitno je da su ljudi zainteresirani za vaš proizvod, uslugu i tvrtku. Ako kupujete lažne lajkove, followere i shareove, bit ćete slabije rangirani u rezultatima tražilica.

Ako zabilježite drastičan skok u tim kategorijama, Google će to prepoznati i umanjiti vam rang pri pretraživanju.

2. Neredovito objavljivanje

Barem 70% oglašivača nije dosljedno u svojoj marketinškoj kampanji na društvenim mrežama (prema Altimer Groupi). To je ogromna pogreška, jer ako ne objavljujete redovito svaki dan u isto vrijeme, izgubit ćete pažnju velikog broja ljudi. Kako bi bili uspješni, ključno je da objavljujete više od jednom dnevno i to otprilike u isto vrijeme, kako bi publika znala kad očekivati sadržaj.

Kako bi lakše to zapamtili, postavite podsjetnike u Outlooku ili kalendare u emailu. Ako mislite da vam je preteško fokusirati se na društvene mreže i projekte na koje morate raditi, povjerite taj zadatak nekom drugom, po mogućnosti stručnjaku za društvene medije. Isplati se unajmiti takvu osobu.

3. Manjak kvalitetnog sadržaja

Kao što sam prije spomenuo, kvaliteta je bitnija od kvantitete. Sadržaj koji nema nikakvog značaja čitateljima bit će izignoriran i vaši fanovi i followeri prestat će vas pratiti ako ih ne zanima to što pišete. Ovu pogrešku možete izbjeći tako da pišete o temama iz vaše branše i da objavljujete informacije koje će biti korisne vašoj publici.

4. Objave zvuče napadno

Vaši fanovi vjerojatno već poznaju vaše proizvode i usluge, inače ih ne bi ni zanimala vaša stranica. Zbog toga nije bitno dodatno naglašavati oglase u vašim objavama. Naravno ako vodite biznis savršeno je prihvatljivo s vremena na vrijeme objaviti sadržaj o rasprodaji, ali nemojte se koncentrirati samo na to. Nitko ne voli dosadnjakoviće.

5. Manjak osobnosti

Stalno postanje linkovi i tekstova zna biti dosadno. Zaintrigirajte i zabavite vašu publiku objavljivanjem slika, osobnog mišljenja, poticajnih rečenica, dobrih pitanja, kako bi ljudi počeli razgovarati s vama i zainteresirali se za ono što imate za reći. Infografike su također dobra ideja, pogotovo jer pružaju puno informacija u zabavnom formatu slike.

Trebate uložiti jako malo vremena da bi vaša marketinška kampanja na društvenim mrežama bila uspješna. 84% oglašivača kaže da im je prodaja porasla čak i kad ulažu samo 6 sati tjedno na sadržaj na društvenim mrežama (prema Social Media Examineru). Nije teško, klonite se samo ovih 5 pogrešaka i maksimalno iskoristite ogroman potencijal društvenih mreža.

4 KOMENTARI

Comments are closed.