Site icon Stratego.hr

Kako izaći na kraj s ljutim ili nasilnim klijentima i zaposlenicima

Svađa

(Flickr / flickr.com/photos/dwallis/)

U poslovnom okruženju se, na žalost, ponekad dogodi da se susretnete s prijetećim ponašanjem i nasilnim ljudima. Važno je u takvim situacijama ostati miran i ne dopustiti da situacija eskalira.

Bilo da je riječ o neugodnoj situaciji poput davanja otkaza ili nezadovoljnom klijentu, za zadržati situaciju pod kontrolom potrebno je malo poznavanja ljudske psihologije.

Bloger Ian s bloga Ian’s Messy Desk ima dosta iskustva u menadžmentu i nedavno je podijelio svoje iskustvo s takvim situacijama:

Prije nekoliko godina bio sam uključen u davanje otkaza jednom zaposleniku. Bio je oko 20 centimetara viši i 30 kilograma teži od mene. Njegov šef mu je rekao lošu vijest, prošli smo kroz postupak otkaza i potrebne dokumente, nakon čega smo ustali i krenuli otići.

Susret s nasilnim zaposlenikom

Iznenada, unio mi se u lice. Stisnuo je šake i počeo vikati. Odgovorio sam mu najmirnije i najtiše što sam mogao. To je trajalo nekoliko minuta, iako se meni činilo kao vječnost. Očekivao sam kad će tešake početi lupati po mojoj glavi. Na kraju se okrenuo i napustio sobu, a ja sam se srušio u obližnju stolicu, potpuno istrošenih živaca.

Kao što možete zamisliti, gubitak posla može izazvati raznolike reakcije kod ljudi. Neki su šokirani i tiho odu zamišljeni, drugi plaču, a treći postanu nasini i vrijeđaju.

Naučio sam nekoliko stvari o tome kako se odnositi prema ljudima koji su nasilni, ljuti i neprijateljski nastrojeni.

Neverbalno ponašanje

Exit mobile version