SHARE

U vremenima prije krize veće su se tvrtke natjecale koja će imati ljepše i luksuznije tiskano izdanje godišnjeg izvješća poslovanja. Takva su izvješća prva platila ceh krize pa ih kontinuirano objavljuje još samo nekoliko najvećih tvrtki, kao što su Adris grupa i Ina.
– Adris grupa godišnja izvješća tretira kao sredstvo komunikacije s kreativnim pristupom ciljanoj skupini. Koristi taj trenutak kad predstavlja svoje rezultate kako bi iznijela tko je, a primjera je doista pregršt. Primjerice, 2009., u tijeku galopirajuće krize, Grupa je godišnje podatke o poslovanju predstavila pod sloganom ‘Dobre ideje, svjetlo u mraku’. Knjigom koja svijetli i osjetljiva je na dodir prenijela je da su dobre ideje najbolji izlaz iz krize, da je ta tvrtka u vlasništvu svih svojih zaposlenika, ujedno dioničara. Za taj projekt naša je agencija čak nagrađena prestižnom nagradom Red Dot – rekla je PR menadžerica Jelena Mihelčić iz Bruketa&Žinića, agencije koja već deset godina osmišljava izvješća za Adris, na čijem je čelu Ante Vlahović.
Ina upravo godišnjim izvješćima pridodaje veliku pozornost i upotrebljava ih kako bi, osim financijskih tema, naglasila one iz zaštite zdravlja, sigurnosti i okoliša.
– Godišnje financijsko izvješće za 2014. prvi je put spojeno s izvješćem o održivosti u Integrirano godišnje izvješće, što pokazuje važnost održivog razvoja u Grupi Ina. Za to izvješće Ina je osvojila Green Frog Award 2015 pobijedivši na Deloitteovu natječaju za najbolje izvješće o održivom razvoju u Hrvatskoj – kažu u Ini. (Lider)