SHARE

Hrvatska kozmetička tvrtka Olival svoje 23 godine poslovanja obilježila je otvaranjem novog poslovnog prostora u zapadnom dijelu Zagreba na 1200 m2, unutar kojeg se nalazi i novi proizvodni pogon. Vrijednost ulaganja je 9 milijuna kuna.

Otvaranje novog Olivalovog prostora

Događanju su nazočili mnogi ugledni gospodarstvenici te predstavnici Ministarstva gospodarstva, obrta i poduzetništva, Ministarstva zdravstva, HZJZ-a, HAMAG-a, EBRD-a, HGK – Komore Zagreb, DM-a, Muellera, BIPE i mnogi drugi. Novi poslovno – proizvodni prostor prostire se na tri kata. Na prva dva kata nalazi se proizvodni pogon i moderan skladišni prostor, dok je na zadnjem katu smješten „open space“ uredski prostor s laboratorijem. Prostor odiše minimalizmom i oplemenjen je biljkama. Ovo je energetski učinkovita zgrada s minimalnim utjecajem na zagađenje okoliša, sva ambalaža se reciklira, a posjeduju i heat recovery sustav. Kapacitet proizvodnje u novom prostoru uvođenjem dvaju proizvodnih linija povećan je za 4 do 5 puta. Arhitektonsko rješenje potpisuje Branka Petković, poznata i kao autorica Laube.

Uredski prostor na trećem katu zgrade

Ova perspektivna tvrtka očekuje povrat investiranih sredstava u poslovni pogon u razdoblju od 5 do 6 godina. Bilježe konstantan rast prihoda od 35% u posljednje tri godine. Premisa kojom se vode svih ovih godina prije svega je kvaliteta proizvoda, stabilnost u poslovanju, cijene prilagođene tržištu i kontinuirano reinvestiranje. Jedna od vrlo važnih karika u poslovanju Olivala je izvoz koji je u stalnom porastu, počevši od 2010. godine. Osim u zemlje regije uskoro započinju s izvozom u Njemačku, u tijeku je finalna faza pregovora s partnerima s Bliskog istoka i Finske, a u planu je i izvoz u Poljsku i Tursku. Olival uspješno surađuje s najvećim drogerijskim lancima kao što su DM, Muller, Bipa i drugi, a jedini su hrvatski brand certificirane kozmetike koji je svoje mjesto pronašao na njihovim policama. Posjeduju ISO 22716 i Natrue certifikate kao jamstvo kvalitete, a ponose se asortimanom od 103 proizvoda.

Proizvodni pogon

Na događanju su predstavili i novu liniju Prirodnih deo krema od čak pet proizvoda, koji zbog svojih posebnosti izazivaju veliki interes kupaca. „Iznimno nam je drago da su i strani trgovački lanci prepoznali hrvatske proizvode i njihovu kvalitetu. Jako nam je važno da naši proizvodi budu dostupni što širem krugu potrošača i zato uvijek prilagođavamo njihovu cijenu standardu naših kupaca.“, rekao je direktor Olivala, Marijan Pojatina te izrazio zadovoljstvo konstantnim stabilnim rastom i poslovanjem tvrtke.

Olivalov proizvodni tim

„Upravo je otvaranje proizvodnog pogona tvrtke Olival pozitivan primjer korištenja sredstava iz EU fondova Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta svakom ovakvom poduzetniku koji se razvija, širi i zapošljava te povećava konkurentnost poduzeća pristupa kao nositelju razvoja hrvatskog gospodarstva. No, kako bi poduzeća mogla poslovati u zdravom i konkurentnom okruženju te povlačiti jošviše sredstava iz EU fondova naša je zadaća izgradnja povoljnog poslovnog okruženja i uklanjanje administrativnih prepreka koje opterećuju poduzetnike troškovno i vremenski što svakodnevno činimo.“, u svom je obraćanju rekla pomoćnica Ministra gospodarstva, obrta i poduzetništva, Nataša Kulanowski Kramarić. Do konca 2017. godine Olival planira plasirati novih 20 proizvoda na hrvatsko i strana tržišta, a trenutno osmišljavaju nove formulacije preparata za sunčanje.