Site icon Stratego.hr

Automatizacija posla: aplikacije i plug-inovi koji sprečavaju zaboravnost

Radna stanica, ured

(Flickr / flickr.com/photos/needoptic/)

U današnje informatičko doba, postoji puno načina na koje vam računala mogu pomoći u biznisu. Jednostavno je, jeftino i nevjerojatno učinkovito automatizirati zadatke. Šteta je ne iskoristiti sve prednosti računala.

Pitate li se kako uštedjeti vrijeme ili olakšati posao, računalo ima odgovore.

Programer i šef tvrtke Findmyshift Mark Fieldman govori zašto je automatizacija za biznis toliko korisna:

Već i sad koristite automatizaciju

Znate li nekoliko osnovnih formula u Excelu i koristite li njegove tablice za olakšavanje posla, već znate nešto o automatizaciji. Znate da Excel zbraja i oduzima puno brže nego što biste vi kalkulatorom ili na papiru. Zamislite da možete s lakoćom vladati i težim zadacima kao što su upravljanje rasporedima zaposlenika, obračun plaće, skupljanje podataka, analize i izvješća.

Postoji bezbroj alata koji vam pritom mogu pomoći, ali ovisno o veličini vašeg biznisa, možda je pametno unajmiti konzultanta koji može procijeniti koje automatizacije treba implementirati u vaš biznis i pokazati tehnike kako njima ovladati.

Ulažete li u automatizaciju, ulažete u vaš biznis

Iako uspostavljanje automatizacije košta, nemojte gledati na nju kao na trošak, već kao na ulaganje. A i ne mora biti skupo. Ako ne poznajete osobno programera koji bi vam znao pomoći, na internetu možete pronaći stranice kao što su UpWork i Elance gdje za male novce možete unajmiti iskusne programere koji će vam znati pomoći s automatizacijom. Objasnite li im zahtjeve, brzo ćete zajedno naći rješenja.

Automatizacija vam pomaže da ne zaboravljate

Zbog zaborava biznisi gube novac. Izvješće Independenta je pokazalo da zaboravljivost zaposlenika košta ekonomije država milijarde funti, a i menadžeri i šefovi su samo ljudi, pa i oni mogu zaboraviti. Automatizacijom standardnih zadataka ne samo da ubrzavate posao, nego i osiguravate da je pravovremeno gotov.

Automatizacija poboljšava transparentnost i preciznost

Danas transparentnost tvrtki ne očekuje samo vlada, već i mušterije. Kad automatizirate procese u tvrtki, stvarate pouzdane tragove informacija koje se mogu pregledavati i dijeliti kada bude potrebno.

Puno je lakše i sigurnije pouzdati se u računalni program da pažljivo dokumentira i osigura da su unutarnji procesi popraćeni. Drugim riječima, nema mjesta za ljudske greške kad automatizirate!

Rješenje vjerojatno već postoji

Automatizacija nije nova stvar, a u posljednjih par godina postoji značajan porast broja aplikacija i plug-inova koji donose automatizirana rješenja za svakodnevne zadatke.

Kad je riječ o emailu, vjerojatno već koristite neke automatizacije, kao što su filtriranje poruka ili automatski odgovori.

U Outlooku primjerice pogledajte kako vam Quick Steps mogu pomoći. Koristite li Gmail, pogledajte ovaj članak kako koristiti Filtere za automatizaciju inboxa. Jednostavnim guglanjem vjerojatno ćete naći rješenja i za druge email platforme.

Za druge aplikacije koje koristite, probajte Zapier koji vam omogućava da postavljate svoje automatizirane akcije. Ova video demonstracija pokazuje kako njihova platforma radi s drugim aplikacijama koje već koristite. Možete primjerice automatizirati sejvanje svih priloženih datoteka iz emaila u vaš Dropbox ili slično, postoji bezbroj opcija.

Uđite u 21. stoljeće, poboljšajte svoj posao uz računalo.
(preuzeto s business.com)

Exit mobile version