SHARE

Milenijska generacija naveliko ulazi u radnu snagu, i neće dugo trajati do dana kad preuzme vodstvo. Neke kompanije su već u tom zaokretu. Ključno je da se milenijska generacija pripremi za uspješno vođenje. Evo savjeta za novopečene menadžere, koji mogu koristiti milenijalcima, ili njihovim prijateljima i mentorima:

1. Vježbajte svoje vještine

Možda brzo učite, ali dobar menadžer ne postaje se preko noći. Sad se mjere vaše osobine vođenja, a ne individualni učinak, za to su potrebne druge vještina. Provjerite je li u vašoj tvrtki, ili izvan nje, dostupna obuka za menadžere. Potražite lidere koji utjelovljuju kvalitete kojima se divite. Prepoznajte kako integrirati aspekte njihova pristupa u svoj rad. Pronađite mentora koji će vas podučiti kako voditi tim.

2. Povežite se

Bez obzira vodite li ljude dvostruko starije od sebe, ili milenijalce, ne pretpostavljajte da vam je stil rada isti. Razgovarajte sa svakim u četiri oka i doznajte što misle o vašem načinu komunikacije, radnom rasporedu i teretu, kao i široj slici – ciljevima u karijeri i profesionalnom razvoju. Njihov feedback pomoći će vam razumjeti kako se prilagoditi poslu i uspješno iskoristiti njihove osobnosti u timu.

3. Proučite kapacitet za promjene svog tima

Možda ste u iskušenju da odmah preokrenete svoj odjel naopačke i riješite se svih procesa koje smatrate zastarjelima i neučinkovitima. Nemojte pretpostavljati da svi čeznu za time. Informirajte članove tima unaprijed o promjenama koje predlažete, a kad im date malo vremena da probave informacije, upitajte ih za mišljenje i postavljajte pitanja. Ovako će čak i oni koji su protiv promjene biti lakše pripremljeni za nju.

4. Usmjerite se na suradnju koja donosi vrijednost

Možda volite biti u društvu sebi ravnih te uvijek koristite iskustvo i mudrost drugih. Ali ima dana kad će vas grupni rad i konsenzus samo usporiti i minirati vam proces donošenja odluka. Naučite prepoznati situacije u kojima je korisno tražiti više mišljenja. Uvedite u njih samo one pojedince koji imaju relevantne uvide i znanja za podijeliti.

5. Doznajte kako steći potporu višeg menadžmenta

Nije uvijek lako raditi u hijerarhiji, ali ponekad vam je potrebna potpora višeg menadžmenta. Odradite svoju domaću zadaću. Shvatite svoje dionike i ključne donositelje odluka kako biste mogli izložiti svoje ideje jasno i uvjerljivo. Odradite matematiku i prikažite financijske dobrobiti za biznis. Očekujte pitanja i otpor kako biste mogli primiriti sumnjičave i one koji su protiv. Otkrijte člana uprave koij je spreman biti vaš dionik ili zagovornik.

(Prilagođeno sa Successa)