SHARE
Biznismen
(Flickr / flickr.com/photos/[email protected]/)

Život je pun uspona i padova, a to može poljuljati našu vjeru u sebe i svoje odluke. Manjak samopouzdanja može uzrokovati puno problema u raznim aspektima života i zbog toga ljudi mogu postati depresivni. Kad im manjka samopouzdanja, ljudi često ne znaju kako se iskopati iz rupe u koju su se sami zakopali. Sve se čini teže kad niste sigurni u sebe i u odluke koje donosite.

Samopouzdanje čovjek može dobiti unoseći male promjene. Ljudi često smatraju da za izlazak iz kaljuže treba nadljudski napor, a u stvari treba početi raditi male korake i polako napredovati.

Evo kojih 6 savjeta za podizanje samopouzdanja nudi blog pickthebrain:

1. Vježbajte

Prvo morate ponovo aktivirati tijelo. Većina ljudi misli da drugi vježbaju iz dosade ili da bi izgledali bolje, a ustvari dobra fizička sprema donosi puno više koristi od samo dobrog tijela. Umanjuje vam stres, podiže razinu sretnih hormona, umanjuje tjeskobu, pojačava snagu mozga i još puno toga. Bit ćete samopouzdaniji i družit ćete se sa zdravim ljudima koji također vježbaju.

Ako ne znate gdje krenuti, počnite bicikliranjem.

2. Promijenite okruženje

Ponekad samo trebate otići iz mjesta gdje vas stvari more, tako ćete dobiti novu perspektivu. Odite na putovanje, posjetite rodbinu, uzmite godišnji odmor i ako stvarno mislite da trebate, preselite se u drugi grad. Neka mjesta znaju biti prepuna teških uspomena, i trebate se odmaknuti od njih. A ponekad i kratko putovanje pomaže.

3. Radite nove stvari za samoupouzdanje

Iskušavanje novih stvari podsjetit će vas da ste sposobni prilagoditi se i učiti. Osjećat ćete se više živima i shvatit ćete da ste sposobni živjeti po svom. Sjetite se stvari koje ste nekad željeli ali ih nikad niste napravili zbog niskog samopouzdanja.

4. Prestanite se propitkivati

Ne trebate ignorirati unutarnji glas ali jeste li ikad primijetili da vam uvijek ista stvar nabija stres? Ako jeste, imate dvije opcije:

1. Poduzmite nešto oko toga.

2. Prihvatite to i prestanite razbijati glavu time.

Sve ostalo je vraćanje u sumnje i odgode koje otežavaju odluku između ove dvije opcije. Previše razmišljanja najčešće vodi do loše odluke ili uopće ne donošenja odluke, što je vjerojatno gore nego da ste donijeli odluku bez razmišljanja. Bit je u rješavanju problema, nemojte trošiti vrijeme i energiju samo razmišljajući o problemu.

5. Nemojte se skrivati iza vašeg Facebook profila

Facebook i Twitter mogu naizgled zadovoljiti vašu “dnevnu potrebu za socijalizacijom”, ali u stvari ne mogu u potpunosti zamijeniti pravu komunikaciju uživo. Prava ljudska interakcija ne može se usporediti s komunikacijom preko društvenih mreža, a što više odgađate pravi ljudski kontakt, to će vam kasnije biti teže uspostaviti ga. Iskoristite društvene mreže za čuti se sa starim prijateljima i za dogovoriti sastanke s njima.

6. Poradite na vašem izgledu

Ljudi su ponekad tašti, ali ne može se poreći da nam svima izgled nešto znači. Na vama je da odlučite koliko vam je bitan izgled i želite li raditi na njemu. Ali obična promjena garderobe vam može povisiti samopouzdanje. Neki ljudi nisu zadovoljni svojim zubima i ne bi im loše došlo da ulože u popravak ili izbjeljivanje. Bit ćete sretniji ako imate lijep osmijeh

Nadam se da će vam ovi savjeti pomoći, ali sjetite se da vi sebe najbolje poznajete! Vi imate najbolji uvid u vlastitu situaciju i znate što vas sprječava da budete najbolja verzija sebe. Prihvatite život objeručke, i nemojte se zaboraviti zabavljati!

2 KOMENTARI

Comments are closed.