SHARE

Mobiteli su dvosjekli mač. S jedne strane, nužan je za brzu komunikaciju s odaljenom osobom. S druge strane, mobitel vam odvlači pažnju na bitnim sastancima, izbacuje vas iz takta i troši vaše vrijeme koje ste mogli provesti produktivnije.

Stoga je dobro da naučite upravljati nadolazećim pozivima, poboljšate kvalitetu komunikacije i bolje iskoristite vrijeme uz ova 4 trika:

1. Mobitel odložite kad vam ne treba

Mobitel ne bi smio biti u istoj prostoriji gdje primate klijente i pričate licem u lice.

Čak i ako se trudite zanemariti stalne tonove i vibracije u pozadini, zvuk će vam svejedno poremetiti koncentraciju, prema studiji objavljenoj u Dnevniku eksperimentalne psihologije: Ljudska percepcija i učinkovitost.

2. Unaprijed zakažite telefonske razgovore

Ako vam smetaju pozivi u nezgodne sate, dajte to ljudima do znanja, ali mirnim putem. Napišite kad ste dostupni na vašoj web adresi ili podsjetnici. Možda mislite da je dobro biti dostupan od nula do 24, ali ako ste previše iscrpljeni da bi mogli vedro izgovoriti “dobar dan” sugovorniku, razgovor će postati neugodan.

3. Koristite email kao primarno sredstvo komunikacije

Ne moraju svi poslovni razgovori biti obavljeni telefonskim putem. U slučajevima gdje je bitno tko je što rekao i kad se priča treba nastaviti, email je bolja opcija. Danas mail operateri (pogotovo Gmail) imaju brojne opcije za organizaciju sadržaja, tako da ih možete poruke sortirati prema vlastitom odabiru.

4. Ne zaboravite osnovne manire telefonskog razgovora

Predstavite se kad prihvatite poziv. Neka razgovori budu u prijateljskom tonu, ali svejedno se držite biti. Završite razgovor s toplim pozdravom ili naznakom da ćete se čuti kasnije.

Kako bi zvučali pristupačnije tijekom poziva, možete se također smiješiti tijekom razgovora, čak iako vas nitko ne vidi. Tako će vam glas zvučati zanimljivije i ljubaznije.

Sjetite se: Mobitel bi vam trebao povećati produktivnost, a ne ju rušiti. Ne bojte se koristiti tehnologiju, ali niti postavljati granice ako vam ruši učinkovitost.