SHARE

Povjerenje je vjerojatno najbitniji preduvjet skladnog i učinkovitog ureda.

Ako se zaposlenici osjećaju sigurno, i vjeruju vama i tvrtki, više će se truditi da pridonose dobrim radom.

Pritom su bitna dva koraka: stvaranje povjerenja i njegovo održavanje.

Povjerenje se stvara primjerom, vodstvo treba postaviti standarde za iskrenost i transparentnost, a zaposlenici samo trebaju preuzeti takvo ponašanje.

Evo 5 savjeta kako stvoriti povjerenje na poslu i održati ga:

1. Razvijte integritet

Integritet je osnova povjerenja. Imati integritet znači držati do vlastite riječi, i biti transparentan, čak i u najtežim situacijama. Ako zaposlenici vjeruju vašim riječima, to će se odraziti u njihovom pristupu radu, a i odaslat će dobru poruku o tvrtki drugim ljudima.

S druge strane, ništa ljude ne zbunjuje više od nedosljednosti. Ako vam zaposlenici ne mogu vjerovati na riječ, i ne znaju što mislite, počet će se osjećati nesigurno. Radna snaga će postati šutljiva. Bit će ih strah priznati pogreške jer neće znati kako ćete vi reagirati na njih, a vrlo je izgledno da će tražiti i novi posao u slobodno vrijeme.

2. Nemojte kriti informacije

Komunikacija je ključ zdrave veze, radne ili osobne. Vizija tvrtke treba biti jasna svima, što znači da sa zaposlenicima morate razgovarati o ključnim vrijednostima tvrtke, kako bi zajedno radili prema ciljevima.

Ako se informacije taje, u uredu će se početi širiti glasine, i bit će puno dezinformacija i nesigurnosti. Iskoristite svaku priliku za podijeliti informacije, dobre i loše, i otvorite forum za diskusije. Tako će radnici postati otvoreniji i povezaniji, a i više će cijeniti smjer u kojem tvrtka ide.

3. Sve smatrajte jednakima

Povjerenje se uspostavlja, odnosno razara, kad tim dobije novog člana. Vodite primjerom, i svakom novom zaposleniku poželite dobrodošlicu kako bi se osjećali cijenjenima.

Svim zaposlenicima pridajte pažnju i iskreno poštovanje. Zauzvrat ćete dobiti lojane, ispunjene zaposlenike.

I vaši zaposlenici trebaju raditi isto. Bilo kakva zadirkivanja, ili isključivanja žustro prekinite. Potrudite se da potaknete prijateljsku atmosferu.

4. Kako stvoriti povjerenje na poslu – otvorite um

Kad zaposlenici imaju osjećaj da rade za dobro podmazan stroj koji ima pravi cilj, stvara se povjerenje.

Bez obzira na kojoj je zaposlenik poziciji, ili koliko je dugo u tvrtki, svima trebate dozvoliti da izraze mišljenje. Kad ljudi znaju da se njihovo mišljenje cijeni, vjerovat će vam. Osim toga, nikad ne znate; možda mudrost mladog novaka pomogne da se vaš biznis vine do nove razine uspjeha.

5. Izbjegavajte laži i poluistine

Za mnogo stvari instinktivno znamo jesu li ispravne ili ne. Ali nije uvijek lako iskreno reći motiv za pojedinu odluku. Ponekad je lakše iskriviti istinu, i reći ljudima ono što žele čuti. Nemojte to raditi.

Transparentnošću ćete dobiti poštovanje, i neće se dogoditi da vas netko uhvati u laži. Lakši put je najčešće krivi put. Budite iskreni, koliko god to teško bilo, i održat ćete povjerenje.

(preuzeto s workawesome)

1 KOMENTAR

Comments are closed.