SHARE

Malo koja konferencija uspijeva u jednom panelu okupiti ovakve korporativne „teškaše“ kao što će to učiniti KOMferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) idućeg četvrtka u Zagrebu. Naime, u radu panela „Tko je kriv kad komunikacija završi loše?“ sudjelovat će isključivo čelnici nekih od najvećih hrvatskih kompanija – Fabris Peruško, izvanredni povjerenik za Agrokor, Davor Tremac, generalni menadžer Ubera za jugoistočnu Europu, Dinko Lucić, predsjednik Uprave PBZ-a, Viktor Pavlinić, predsjednik Uprave Tele2 i Damir Vanđelić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja. Panel će moderirati dekan Edward Bernays University Collegea Damir Jugo.

KOMferencija se održava 6. i 7. prosinca u Kaptol Boutique Cinema, a sudionike očekuje dvadesetak panela, radionica i predavanja s temom komunikacija. S obzirom na sastav sudionika, za očekivati je kako će upravo ovaj panel izazvati najviše zanimanja, posebno jer je njegovo glavno pitanje posvećeno pitanju odgovornosti za loše rezultate komunikacije kada ona pođe po zlu i nastane šteta za kompaniju.
„U upravama hrvatskih tvrtki danas uglavnom nema stručnjaka za odnose s javnošću, a najčešći model koji viđamo jest onaj kod kojeg postoje direktori komunikacija, kojima su izravno nadređeni direktori tvrtki. To nam govori da čelnici kompanija imaju zadnju riječ kad je riječ o komunikaciji, ali i otvara niz zanimljivih pitanja o tome koliko oni važnosti pridaju odnosima s javnošću, vjeruju li stručnjacima za odnose s javnošću te kakva očekivanja imaju od njih i od njihovog rada“, najavljuje Jugo.

Očekuje se da će panel biti izuzetno zanimljiv zbog komunikacijskog iskustva sudionika – Peruško iz Agrokora je zasigurno jedna od osoba iz svijeta gospodarstva koja je u posljednje vrijeme našla pod strahovitom pozornošću javnosti i čija se svaka javno izrečena riječ minuciozno secirala. Od Viktora Pavlinića iz Tele2 bit će zanimljivo čuti kako se s komunikacijskim izazovima nosi kompanija koja nastupa kao izazivač na telekomunikacijskom tržištu, a pogotovo u kontekstu njihovih upečatljivih, ali i kontroverznih marketinških kampanja. Dinko Lucić i Damir Vanđelić s druge strane dolaze iz financijskog sektora, poslovično suzdržanog kad je u pitanju način komunikacije.