SHARE

Poslovni vođe produktivnost mjere prema kvaliteti i kvantiteti rezultata nasuprot uloženom trudu. Menadžeri imaju važnu ulogu u tvrtki. Odlučuju, izvršavaju zadatke, i preuzimaju kontrolu. Profesionalne vještine menadžera trebali bi usvojiti svi, ne samo poslovni ljudi, nego i oni koji žele učiniti više svaki dan. Evo kojih deset ključnih je naveo blog Lifehack:

1. Napravite listu prioriteta

Izlistavanje dnevnih zadataka jedan je od najboljih načina da budete produktivniji. Fokusirajte se na bitne stvari tako da procijenite koje zadatke treba izvršiti odmah. Prvo morate sagledati prioritete kako bi pravi posao obavili u pravo vrijeme.

2. Upravljajte vremenom

Krenite odmah. Tajna učinkovitosti poslovnih ljudi je ta da stvari obavljaju odmah kako bi mogli napraviti raspored aktivnosti i pratiti napredak tijekom dana. Nagrađuju se i pauzama koje su dovoljno kratke da ne rasipaju vrijeme, a dovoljno duge da razbistre um.

3. Naučite kada reći “da” a kada “ne”

Ljudi pristaju na stvari umjesto da ih odbijaju (kad zapravo žele reći “ne”) jer ih je strah da izgube dobre prilike. U nekim slučajevima, ljudi ne žele biti bezobrazni prema drugima i odbiti druge, pa zbog toga govore “da”. Sve ovisi o vama. Svatko ima svoje životne želje i prioritete. Nema ništa loše ako kažete “ne” stvarima koje ne želite ili koje vas više ne zanimaju, dokle god ne štetite drugima previše.

4. Zamislite prvo izvršenje zadatka

Poslovni ljudi imaju jasnu sliku ciljeva koje žele dostići do kraja dana, tjedna, mjeseca i godine. To im pomaže da ostanu koncentrirani na bitne stvari. Bitno je i vjerovati u sebe. Učinkovite i dobro odmjerene strategije vode do uspješnog ostvarenja cilja. Ništa vam neće doći ako čekate, tako ad je najvažniji korak poduzimanje akcije.

5. Neprestano učite i tražite nove načine za kvalitetniji život

Znanje se može naći posvuda. Formalno obrazovanje nije kraj učenja, dosta se može naučiti iz vlastitog iskustva. Produktivni poslovni ljudi traže hobije uz koje će moći svaki dan učiti. Istražuju. Otvoreni su za nove stvari koje će im pomoći da rastu mentalno, fizički i emocionalno.

6. Učinkovito raspodijelite resurse

Rečeno u poslovnim terminima, raspodjela resursa je pravilno upravljanje oskudnim resursima kako bi učinkovito radili u skladu s ciljevima tvrtke. Menadžeri znaju kako maksimizirati vrijeme (obaviti stvari prije roka) i moć (stvarati i postići produktivne stvari svaki dan). Naučite cijeniti što imate danas i djelujte mudro, jer vam neće sve stvari stalno biti na raspolaganju.

7. Koristite prave alate za produktivnost

Alati za produktivnost mogu povećati produktivnost i učinkovitost na poslu. Mobiteli su korisni alati za grupnu komunikaciju. Danas postoji puno aplikacija za produktivnost koji pomažu poslovnim ljudima da se lakše nose s dnevnim rasporedima i budu učinkovitiji.

8. Živite za danas

Produktivni poslovni ljudi uglavnom razmišljaju o stvarima koje trebaju postići, ali nikad ne zaborave uzeti predah kako bi cijenili život i fokusirali se na “sada”. Odbijaju brinuti se o stvarima koje im mogu uništiti dan.

9. Nosite se s neočekivanim

Neočekivane stvari se događaju bilo gdje, bilo kad i bilo kome. Poslovni ljudi su spremni za najgore. Naučili su paziti na sve kako bi mogli reagirati brzo i značajno.

10. Organizirajte se

Kao i ljepota, organizacija dolazi iznutra. Morate krenuti od sebe kako bi drugi primijetili. Organizirani ljudi znaju kako posložiti stvari na pravo mjesto. Zapisuju dnevnik i obožavaju raditi liste. Sve kategoriziraju kako bi stvari pravilno sjele.

1 KOMENTAR

Comments are closed.